Počátky žijící legendy se datují do roku 1992, kdy Rytmus, občanským jménem Patrik Vrbovský, pro svoje vlastní potěšení rapuje převzaté americké texty se svým fellou, říkajícím si Money G. Časem přidávají pár slovenských tracků a příběh nabírá rychlé obrátky . . .
Leta páně 1994 je Rytmus, toho času říkající si Patrik Metamorfolord, shodou náhod osloven známou postavou, Davidom zo Senca. Záhy vstupuje do projektu Zvuk Ulice, který má na Slovensku neotřesitelnou pozici. K jeho úspěchům se přidává i vítězství v první slovenské freestylové soutěže „Bitka slov“
Po čase se s ZU rozchází a stává se rapperem na volné noze. Potkává se s Vecem, nabírá konexe a dostává nabídku koncertovat s formací Názov Stavby, jejich show oživuje svým beatboxovým umem i nekompromisním rapem, po čase se odděluje a zakládá spolu s Hajtkovičem a DJem od Názvu Stavby projekt Špinavý HR Produkt. Ten ale uměleckou potencí zrovna nekypí a po čase zaniká . . .
Rok 1996 je pro KF opravdu přelomový. Do hry vstupuje zbytek crew, tak jak jí známe dnes. Rytmus, tou dobou shánějící DJe, si dává schůzku s Anešem, který s sebou bere člena svého projektu s názvem Prízrak. Tím není nikdo jiný než writer vyhoštěný z Kanady, největší štramák a nejkrásnější rapper, samotný EGO. Všichni tři si padají do oka a chystají první společnou show . . .
Ta se koná v létě roku 2001, ve Vrbovom a náš trojlístek zde zajíždí nekompromisní, do té doby nevídanou show, ovšem ještě pod názvem DEJAVÚ. Jejich jméno se šíří Slovenskem jako uragán, název kapely se transformuje do dnešní podoby a přichází raketový vzestup. Dostávají se na kompilaci „from amsterdam to praha“ , ale nemenším úspěchem je fakt, že jako první slovenský projekt jsou tri špinavé mena na titulce BBaráku a poskytují zde dvojstránkové interview.
Dalším zlomem je bezesporu první videoklip, konkrétně k singlu “Dává mi“, který nemá na svědomí nikdo jiný než legenda české graffiti scény a režisér mnoha českých (nejen)HH klipů, Michal Dvořák aka Romeo. Ten je odpaluje na výsluní slovenského showbussinesu. KF vyhrávají všechny slovenské hitparády a jako první česko-slovenský HH interpret drtí i hitparádu české hudební stanice O. Klip přenáší i mezinárodní stanice VIVA, což je považováno za naprostý skandál. Téhož roku vychází na labelu BBrekordy singl Dáva mi / Dobré veci / Moja rola. Takového úspěchu si nemohly nevšimnout major labely a málokterý nenabídl KF lukrativní kontrakt. Po dlouhém uvažování se kapela rozhoduje pro sony music entertainment.
O rok později pod jejich křídly vydávají debutovou desku E.R.A., která se stává nejúspěšnější slovenskou Hip hopovou dlouhohrajkou a 11. dubna roku 2005 získává dokonce zlatou desku. Další rok utíká a přichází release Rytmusovy sólovky Bengoro(Tvoj Tatko recordz). Ta se zapisuje zlatým písmem do naší hiphopové kroniky a hovoří se o ní jako o nejlepším česko-slovenském rapovém albu všech dob...
Nutno na konec dodat, že Piešťanská grupa dokázala téměř nemožné. Stala se fenoménem, nejhranější slovenskou skupinou, idolem mládeže, a to všechno bez jakýchkoliv kompromisů a ústupkům slovensko-českému showbussinesu. Můžem být rádi, že se toto povedlo aspoň u našich východních sousedů.